Tietopankki jäsenistölle

Uusi jäsen

Harjoituksiin voi osallistua T-paidassa ja verkkareissa. Olemme paljain jaloin, joten ota mukaasi pieni pyyhe jalkojen pesua varten ennen harjoituksia. Ilmoittaudu mukaan seuran harjoituksiin ottamalla yhteyttä seuraan: taido.porvoo@gmail.com

Juniori, joka on täyttänyt 13-vuotta

Juniorit, jotka ovat täyttäneet tai täyttävät 13-vuotta kuluvan kauden (syys- tai kevätkausi) aikana aloittavat kauden nuorten/aikuisten vuorolla. Vyöarvoissa edetään tämän jälkeen aikuisten vyökoejärjestelmän mukaan.

Seura-asioiden tiedotus

Porvoon Taidoseuran WhatsApp -ryhmässä viestitään ajankohtaisista asioista. Ryhmään pääset liittymään lähettämällä liittymispyynnön ja seuraan liitettävän puhelinnumeron osoitteeseen taido.porvoo@gmail.com.

Porvoon Taidoseura tiedottaa myös ajankohtaisista tapahtumista ja harjoitusaikoihin liittyvistä muutoksista sähköpostitse. Mukaan tiedotuslistaan pääset lähettämällä sähköpostia seuran osoitteeseen: taido.porvoo@gmail.com. Lähetä mielellään viesti sähköpostista, minkä osoitteen haluat liittää mukaan tiedotusrinkiin.

Porvoon Taidoseura julkaisee tiedotteita myös seuran Facebook -sivulla: taidoporvoo sekä Instagram -sivulla: @porvoontaidoseura

Seuran jäsenmaksu

Porvoon Taidoseuran jäsenmaksu kattaa koko harjoittelukauden, joka koostuu sekä syys- että kevätkaudesta. Seuran taloudenhoitaja lähettää Sinulle henkilökohtaisen laskun seuran tiedotuslistalla olevaan sähköpostiosoitteeseesi osoitteesta taido.porvoo@gmail.com syyskuun puolessa välissä. Muussa tapauksessa pyydä lasku erikseen kyseistä osoitteesta.

Jäsenmaksu tulee suorittaa Porvoon Taidoseuran tilille. Jäsenmaksulla olet oikeutettu osallistumaan seuran harjoituksiin ensin aloittelijana kaksi kertaa viikossa ja edistyneempänä aikuisena 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi seura tukee Suomen Taidon tapahtumia ja järjestää kausittain mahdollisuuden käydä harjoittelemassa esim. Kraftverkin akrobatiatiloissa. Mikäli kuulut seuran tiedotuslistalle, saat tiedon seuran tukilijauksista kauden aluksi sähköpostista taido.porvoo@gmail.com. Muussa tapauksessa voit pyytää tiedon erikseen kyseisestä sähköpostiosoitteesta.

Aikuisten jäsenmaksu kaudelle 2020-2021 on 130€.
Junioreiden ja opiskelijoiden jäsenmaksu kaudelle 2020-2021 on 110 €.

Porvoon Taidoseuran tilitiedot

Porvoon Taidoseura ry / IBAN FI21 1124 3000 2260 46

Maksaessasi käytä viestikenttään, mikäli muuta ei ole ohjeistettu.

Lisenssi ja vakuutus

Kaikilla seuran harjoituksiin, sekä Suomen Taidon leireihin ja koulutuksiin osallistuvilla tulee olla lisenssi sekä kamppailu-urheilun kattava urheiluvakuutus. Suomen Taido tarjoaa erilaisia linsessivaihtoehtoja (Sporttiturva, OP Vakuutus Oy) erilaisin vakuutuksin.

Linsessi sekä urheiluvakuuksellinen lisenssi maksetaan Suomen Taidon sivuston kautta.

Taidoasu

Taidoa harrastetaan käyttäen taidopukua, joka ei ole aloittelijalle kuitenkaan vielä välttämätön varuste. Harrastuksen voi aloittaa helposti T-paidassa ja urheiluhousuissa. Lisäksi voit alussa käyttää valkoista budopukua, mikäli sellaisen jo omistat. Tatamilla harjoitellaan paljain jaloin.

Suomen Taido on tehnyt yhteistyösopimuksen kamppailulajien pukuja valmistavan yrityksen Egimo kanssa. Taidopuku koostuu mustista housuista (hakamat) ja valkoisesta takista (taidogi). Takki sidotaan kiinni vyöllä. Taidopuku kestää käytössä useita vuosia.

Porvoon Taidoseura ei tällä hetkellä tee yhteisiä pukutilauksia, joten ota rohkeasti yhteyttä Egimoon. Junioreiden kannattaa lisäksi kysellä käytettyjä pukuja! Kysy seuralta myös valkoista tai raitavyötä lainaan.

Vyön sitomisen voit opetella Suomen Taidon opetusvideosta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.