Mitä Taidon harrastaminen maksaa

Seuran jäsenmaksu

Porvoon Taidoseuran jäsenmaksu kattaa koko harjoittelukauden, joka koostuu sekä syys- että kevätkaudesta. Uusi kausi alkaa aina syyskuussa. Jäsenmaksu tulee suorittaa Porvoon Taidoseuran tilille syyskuun aikana. Jäsenmaksulla olet oikeutettu osallistumaan seuran harjoituksiin ensin aloittelijana kaksi kertaa viikossa ja edistyneempänä aikuisena kolme kertaa viikossa. Lisäksi seura tukee Suomen Taidon leirejä ja koulutuksia ja järjestää kausittain mahdollisuuden käydä harjoittelemassa esim. Kraftwerkin akrobatiatiloissa tuetulla hinnalla.

Aikuisten jäsenmaksu: 130€
Junioreiden ja opiskelijoiden jäsenmaksu: 110 €

Uusi jäsen ja seuran jäsenmaksu

Uudet jäsenet voivat kokeille lajia kaksi harjoituskertaa ennen jäsenmaksun maksamista. Seura ottaa mukaan uusia jäseniä koko harjoittelukauden! Ota yhteys seuran puheenjohtajaan ruotii162 (a) gmail.com

Porvoon Taidoseuran tilitiedot

Jäsenmaksu maksetaan seuran tilille käyttäen henkilökohtaista viitenumeroa. Viitenumeron saat seuran puheenjohtajalta: ruotii162 (a) gmail.com

Porvoon Taidoseura ry / IBAN FI21 1124 3000 2260 46

Lisenssi ja vakuutus

Kaikilla seuran harjoituksiin, sekä Suomen Taidon leireihin ja koulutuksiin osallistuvilla tulee olla lisenssi sekä kamppailu-urheilun kattava urheiluvakuutus. Suomen Taido tarjoaa erilaisia linsessivaihtoehtoja (Sporttiturva, OP Vakuutus Oy) erilaisin vakuutuksin:

Vuonna 2018 linsessi/vakuutus vaihtoehtoja ovat:

Lapset (<12-vuotiaat) 20 € / 20 €, yhteensä 40€
Nuoret (>12-vuotiaat) 23 € / 51€, yhteensä 74€
Aikuiset (>19-vuotiaat, harrastaja) 23 € / 56 €, yhteensä 79€
Aikuiset (>19-vuotiaat, kilpailija) 23 € / 114 €, yhteensä 137€
Kurssi (kesto 6kk) 13 € / 27€, yhteensä 40€

Linsessi sekä urheiluvakuuksellinen lisenssi maksetaan Suomen Taidon sivuston kautta.

Muut kustannukset

Taidoa harrastetaan käyttäen taidopukua, joka ei ole aloittelijalle kuitenkaan vielä välttämätön varuste. Harrastuksen voi aloittaa helposti T-paidassa ja verryttelyhousuissa. Tatamilla harjoitellaan paljain jaloin.

Suomen Taido on tehnyt yhteistyösopimuksen kamppailulajien pukuja valmistavan yrityksen Egimo kanssa. Taidopuku (taidogi+hakamat) kustantaa noin 170€ ja vyö noin 10€.

Taidopuku kestää käytössä useita vuosia.